Welkom bij Coachingcentre.nl

Coachingcentre.nl is opgericht door Gerard Oijnhausen, eigenaar New Atlantis. Als trainer/coach heb ik bewezen ervaring in expertise. Ik werk met hartstocht en aantoonbaar resultaat.

Ik ben een betrokken partner op het gebied van commercie & communicatie voor organisaties en individuen in heel Nederland. Oijnhausen Coaching & Training Centre is een van de oprichters van de netwerkorganisatie Midden Groningen. Dit betekent dat er altijd een vervangende professional van vergelijkbaar niveau en met aansluitende visie voor je beschikbaar is.

Daarnaast heb ik een veel ervaring in het trainen van Instructeurs voor diverse sporten maar ook voor de medische kant.

Aanbod

Al onze coachingstrajecten zijn op maat omdat geen één bedrijf of persoon hetzelfde is.

Coaching

Mogelijke thema’s voor coaching zijn vragen over de omgang met baas of collega, over iets dat je wilt of moet leren, loopbaanvraagstukken of andere ‘problemen’ waar je in het leven tegen aanloopt.

Presenteren

Op natuurlijke wijze leer je je toehoorders te boeien zonder dat dit geweld doet aan je eigen authenticiteit. Met de presentatietechnieken die passen bij jouw persoonlijke stijl vergroot je je zelfvertrouwen om krachtig en enthousiast voor een groep te gaan staan.

Teambuilding

Het succes van teambuilding is altijd afhankelijk van maatwerk. Het traject begint dan ook altijd met een intake gesprek om een inventarisatie te kunnen maken van lopende zaken, wensen en behoeften. Het team moet zelf invloed kunnen uitoefenen op de inhoud en doelstellingen van het programma.

Acquisitie voor professionals

Na afloop van deze training kun je overtuigend verkopen zonder ‘verkoperig’ over te komen. Je gaat effectief om met bezwaren, neemt de leiding in het gesprek. Je herkent koopsignalen en acteert hierop.

Profileren op de beurs

Na afloop van deze workshop: Weet je wat de eigenschappen zijn van de 'ideale' beursverkoper. Je kent de de do's & don'ts van op de beurs staan en je hebt een krachtige elevator pitch. Je hebt tevens geleerd hoe je contact maakt met een beursbezoeker.

Commercie

Verkopen is een vak. Commerciële vaardigheden kun je leren, trainen en oefenen. Verkopers en salesmensen moeten scoren, omzet genereren, target halen, nieuwe klanten werven en winstgevende orders binnenhalen.

Klantgerichtheid

Professioneel en klantgericht aan de telefoon. Het accent ligt op het servicegericht en efficiënt behandelen van vragen en problemen van klanten. Telefoongesprekken verlopen gemakkelijker omdat je weet hoe je je doel bereikt.

Timemanagement

Timemanagement bestaat niet. Je kunt wel leren jezelf te managen, zodat je niet constant het idee hebt opgeslokt te worden door de tijd.

Individuele- of organisatie coaching

In het schema vindt u de verschillende coachingsonderdelen. Tijdens het intakegesprek zal naar voren komen waar uw of de behoefte van uw organisatie liggen op het gebied van coaching.

Organisatie coaching bestaat uit:
- Corporate coaching
- Coaching op creatie
- Teamcoaching

Individuele coaching bestaat uit:
- Executive coaching
- Coaching op competenties
- Coaching op zingeving en overtuigingen
- Loopbaancoaching

Logo DAN Europe
Logo IAHD
Logo PADI
Logo WOSD